یه روز شکلاتییییییییییییییییییییییییییییی

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

یه روز شکلاتییییییییییییییییییییییییییییی

سلام خوبید؟؟؟!

من تازه از شام غریبان برگشتم.... خوب بود...امروز رفتم خونه ی عمم اینا و دختر عمم حدیث و بعد از کلی وقت دیدم.آخه اصفهان بود.میگه میخواد اسفند مراسم عروسیشو بگیره و بره اصفهان واسه زندگی آخه کار شوهرش اونجاس....حدیث بهتریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییننننن دختر عممه.از لحاظ اخلاقی خیلی شبسه منه و من خیلی دوسش دارم و همینجور همسرشو!!!!!!!!!!!!!!

بعدش هدی دختر اون یکی عمم رو.تازه از شیراز اومده بود.اونم داره شیراز حقوق میخونه....

امروز همچینم درس نخوندم....اینقدر این دختر عمم (فضیلت)رفته به همه گفته من خیلی میخونم که همه فکر میکنن شریف دیگه رو شاخشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

عجب توقعاییییییی دارنااااااااااااااااااااااااااااااااا...آخه من اصلا زیاد نمیخونم.یعنی بین دوستام من خیلییییییییییییییییییییی کم میخونم.ولی خب نمیشه در دهن مردمو بست.امروز همه بهم گفتن چقدر لاغر شدی.....

ولی مهم نیس...من میخوام برم فیلم ببینم.فعلا



نظرات شما عزیزان:

فهيمه
ساعت10:51---21 دی 1391
یه جایی خوندم باید یه سنگ بندازی تو رابطه ت، تا ببینی چقد عمیقه.

هیچی دیگه منم انداختم … یعنی عمق سینک ظرفشویی از عمق رابطه مون بیشتر بود!



ساناز
ساعت18:50---16 آذر 1391

دلگيـرم از ايــن قابهـاي مضحـي بــي روح
لبخندهاي خشن
احوال پـُرسـي هـاي معمـولــي
چشــمات مـن
تصـويـري از جـنس نـگـاه تـو مي خـواهـد . . .!!.




دختر شکلاتی
ساعت11:44---13 آذر 1391
عنوان پستت عالی بود ==> یه روز شکلاتی

ساناز
ساعت12:25---10 آذر 1391


خــــــدايا , خـــطا از مــن است , مـــيدانم
از من که ســـالهاست گـــفته ام " ايـــاک نـــعبد " ,
اما به ديـــگران دل ســـپرده ام
ازمن که سالـــهاست گفـــته ام "ايـــاک نـــستعين ",
امـــا به ديـــگران تکـــيه کرده ام ...
امـــا تـــو رهــــــــــــايــــــم نکـــن ... !!





پریسا
ساعت13:23---9 آذر 1391
سلام خوبی دوست من؟ بهم سر بزن آپم با 2 تا پست....... از خودم نوشتم...... دلم می خواد نظرتو راجع به جفتشون بدونم.... منتظرتم

ساناز
ساعت12:56---6 آذر 1391
چه هق هقی میزند آسمان !
به گمانم او هم مثل من ماهش را گم کرده است !!!

سلام گلم مرسی از حضورت تو وبم و مرسی از لینکت.لینک شدی با احترام


ام جی
ساعت10:54---6 آذر 1391
ممنون بابت لینک. التماس دعا برای این شبا. آرزوی سربلندی برای همیشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:,

] [ 23:35 ] [ فاطی ]

[ ]